VRAAG + ANTWOORD
Ik wil graag dat mijn pakket (gezien de omvang) wordt verstuurd als brievenbus-pakket, kan dat?
Ja, als u bij het afrekenen de optie BRIEVENBUS gebruikt wordt het verzendtarief aangepast. Dan versturen wij uw pakket als brievenbuspakket met track and tracé. Let op, is dit niet mogelijk, dan sturen wij u een email en zult u de verschuldigde verzendkosten nog moeten bijbetalen.
Ik wil graag mijn pakket ophalen, kan dat?
Ja, ook dit is mogelijk. Gebruik de optie OPHALEN, dan ontvangt u een email om met ons een ophaalafspraak te maken. Ophalen is mogelijk in Arnhem of op een afgesproken evenement.
Is verzenden naar het buitenland ook mogelijk?
Jazeker, deze functie is alleen niet opgenomen in de webshop, ivm verschillende verzendtarieven. Wilt u een items bestellen en laten versturen naar het buitenland, neem dan contact op via een email of het contactformulier.
De enige betaalmethode in de webshop is Paypal, klopt dat?
Dat klopt, op het moment is het alleen mogelijk via Paypal te betalen, er wordt nog gewerkt aan andere mogelijkheden. Mocht u nu bijvoorbeeld via Tikkie willen betalen, neem dan contact op, dan maken we dat in orde.
Zijn de items allemaal handgemaakt?
De items in de webshop van De Printplaatz zijn geproduceerd door Daisy Koenders. Dat houdt in dat alle items zelf zijn gedrukt (zeefdruk) en de ontwerpen zijn ook van Daisy Koenders. En in sommige gevallen zijn de items zelf geproduceerd (handgemaakt). Dit staat aangegeven bij het artikel, in de beschrijving. Uitzondering voor de sieraden en materialen.
Waarom krijg ik geen korting op de verzendkosten, bij een hoger bestedingsbedrag?
Alle items verkrijgbaar in onze webshop zijn gemaakt op kleinschalig, duurzaam niveau. Unieke producten, waar veel werk in liefde in is gestoken. Het aanbieden van acties en kortingen, passen niet bij de doelstelling van De Printplaatz. Heeft u hier vragen over, neem gerust contact op.
Ik heb iets gezien in de webshop, maar dit is niet mijn maat of ik wil graag een aanpassing.
Stuur gerust een email of vul het contactformulier in, met je wens of vraag. Wij zullen uw op de hoogte brengen van de mogelijkheden.
Ik wil graag een cadeaubon aanschaffen, is dit mogelijk?
Jazeker, u kunt een bon aanschaffen om te besteden in de webshop, of op locatie. U kunt ook een workshop of activiteit cadeau doen. U kunt hierover contact opnemen, via een email of het contactformulier.
Waar vind ik de privacy-voorwaarden van deze webshop?
U kunt onderaan deze pagina op de button privacy-voorwaarden klikken, om op de pagina te komen met deze informatie.
Waar vind ik de algemene voorwaarden van deze webshop?
U kunt onderaan deze pagina op de button voorwaarden webshop klikken, om op de pagina te komen met de informatie.
Het aangeschafte item is niet naar wens, kan ik het retourneren?
Dat is natuurlijk mogelijk, op deze pagina vindt u het retourformulier. Het is mogelijk tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. De voorwaarden van retourneren vind u terug in de voorwaarden webshop. Wij komen niet tegemoet in de verzendkosten.
Ik wil graag een item in het echt zien, voordat ik het aanschaf. Is dat mogelijk?
Jazeker, u kunt een afspraak maken met Daisy Koenders om het item te bezichtigen of te passen. Houd ook de agenda in de gaten, waar De Printplaatz te vinden is.
Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?
Op deze pagina vindt u ook een button naar het klachtenformulier.
Mijn vraag staat niet tussen de Q&A, waar kan ik deze stellen?
U mag een email sturen of vul gerust u vraag in via het contactformulier.